NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA:
W ofercie stałej posiadamy pełną numerację butów z modeli polecanych na stronie,co umożliwia nam wysyłkę natychmiastową lub terminie do 14 dni.Zwrotu butów należy dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu a zwrot środków doknujemy w ciągu tygodnia za zakup butów bez wysyłki . Istnieje możliwość wymiany butów.Termin wysyłki produktu jest liczony od momentu ustalenia z klientem rozmiaru i tęgości zamówionego obuwia.
Obuwie szyte na zamówienie indywidualne tzn.podawane przez klientów różne konfiguracje-modele,nietypowe kolory,kształty, wysokości obcasów,rozmiary,długości i tęgości stóp.Tego typu obuwie nie podlega zamianie ani zwrotowi.Na pytania i wątpliwości chętnie odpowiemy telefonicznie. Zamieszczone na stronie zdjęcia mogą odbiegać kolorystycznie od rzeczywistych kolorów ze względu na różną konfigurację sprzętu komputerowego.
KIEDY BUTY NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ANI WYMIANIE.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy, w której „przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”.
GWARANCJA
Ze względu na bardzo duże obciążenia, jakim podlega obuwie taneczne (intensywne treningi i turnieje), producent udziela gwarancji na okres 12 miesięcy i oświadcza, że buty taneczne mogą ulegać uszkodzeniom mechanicznym i nie gwarantuje ich usuwania.
REKLAMACJE
Reklamacji podlega:
- odklejenie podeszwy (proszę nie mylić z oderwaniem)
- pęknięcia szwów
Reklamacji nie podlega:
- obuwie o dużym stopniu zużycia oraz naturalne zużycie podeszw i fleków.
- Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (zamków, gum, lycry, obcasów, otarcia, zadrapania itp.).
- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne: obcasów (w tym wyrwania lub złamania), nosków rozdarcia i przetarcia.
- obuwie, które zostało zniszczone lub uszkodzone w następstwie użytkowania niezgodnego z jego przeznaczeniem lub niewłaściwej konserwacji.
- obuwie, którego naprawa lub inna ingerencja została przeprowadzona przez użytkownika lub firmę inną niż wyznaczoną przez Sklep.
- wada obuwia poddanego działaniu wilgoci – w szczególności na skutek moczenia podeszw lub prania obuwia.
- buty, w których na skutek niewłaściwego doboru butów przez Klienta w stosunku do tęgości i rozmiaru stóp nastąpiło przetarcie, zerwanie pasków, klamerek lub inna deformacja.
- Wygoda obuwia.
- Zagięcia powstałe w trakcie użytkowania.
- farbowanie podszewek naturalnych (pod wpływem potu lub innego zawilgocenia).